uporabniško ime:
geslo:

 

 

eRestavracija
SPREMEMBE PRI UGOTAVLJANJU UPRAVIČENOSTI DO SUBVENCIONIRANE PREHRANE

Z januarjem 2012 se je sistem uveljavljanja pravice do dodatne subvencije za malico učencev in dijakov ter do subvencije za kosilo učencev spremenil.


1. Glavna sprememba je, da starši učencev in dijakov vlogo za dodatno subvencijo za malico in subvencijo za kosilo oddajo na pristojnem centru za socialno delo (CSD) in ne več na šoli. Kar pomeni, da po novem CSD odloča o višini subvencije za posameznega učenca oziroma dijaka.

2. CSD bo upravičenost do subvencij sporočil z odločbo, zato šola ne sme več izdajati sklepov o subvencionirani šolski prehrani.

3. CSD ima tri mesece časa, da izda odločbo o subvenciji. Ko bo CSD odločil o višini subvencije in obdobju upravičenosti, bo šola podatke o tem dobila v aplikaciji MŠŠ – Centralni evidenci udeležencev vzgoje in izobraževanja (CEUVIZ).

4. Sklep o dodatni subvenciji za malico in subvenciji za kosilo, ki ga je šola izdala pred 1. januarjem 2012, bo veljal do konca tekočega šolskega leta.
 
5. Če starši za dodatno subvencijo za malico oziroma kosilo zaprosijo po 1. januarju 2012, bodo do izdaje odločbe plačevali polno ceno malice, zmanjšano samo za splošno subvencijo. Ko bo šola iz CEUVIZ prejela podatke o upravičenosti subvencije, bo zneske na položnicah temu ustrezno poračunala.



PREDPLAČNIŠKI SISTEM


Predplačniški sistem evidentiranja šolske prehrane se izvaja s pomočjo samopostrežnega terminala za polog  denarja (gotovine) in elektronskega evidentiranja prevzema obroka na delilnem pultu.

Dijaki s pomočjo samopostrežnega terminala naložijo denar na kartico. Postopek pologa je opisan na ohišju terminala. Postopek pologa je zaključen, ko terminal izpiše potrdilo o pologu denarja.
Znesek položenega denarja dijaka je zabeležena na njegovi kartici  in v evidenci pologov terminala. Ko dijak to kartico prvič približa čitalcu na delilnem pultu, se mu celotna vrednost dobroimetja prenese v Elektronsko evidenco modula eRestavracija. Od tega trenutka dalje šola vidi dobroimetje dijaka v modulu Abonenti, dijak pa na spletnem portalu Lo.Polis.si. Kartica dijaka se popolnoma izprazni in ne nosi več zapisa dobroimetja.

Pregled dobroimetja:
  • Dijaki vidite stanje dobroimetja na portalu Lo.Polis.si v pregledu eRestavracija.
  • Šole vidite stanje dobroimetja v modulu Abonenti na zavihku Dobropisi.
Vsaka šola nastavi lastna pravila delovanja predplačniškega sistema. Izmišljena SŠ Pod Kostanji ima določeno:
1. Minimalno dovoljeno stanje dobroimetje dijaka je 2,42 €.
2. Pravočasna odjava obroka je en dan pred izvedbo do 8. ure.

1. STANJE DOBROIMETJA
Dijak mora imeti minimalno dobroimetje 2,42 €. Če je dijakovo dobroimetje nižje od dovoljenega lahko šola dijaka ZAKLENE. V trenutku, ko šola dijaka zaklene, se dijaku za prihodnje dni dodelijo odjave.

Kdaj šola dijaka lahko zaklene?
  • Dijak, ki je zaklenjen pred 8. uro, prejme za današnji dan nepravočasno odjavo. To pomeni, da na delilnem pultu program opozori, da ima dijak nepravočasno odjavo in da obroka ne more prevzeti.
  • Dijak, ki je zaklenjen po 8. uri, prejem za tekoči in naslednji dan nepravočasno odjavo. To pomeni, da bo na delilnem pultu danes in jutri ob morebitnem poskusu prevzema obroka opozorjen, da ima nepravočasno odjavo in da obroka ne more prevzeti.
Koliko časa je zaklenjen?
Dijak je zaklenjen, dokler se njegovo dobroimetje ne zviša nad dovoljeno vrednost 2,42 €.

Kako se dijak odklene?
Dijaki na samopostrežnem terminalu naložijo denar na kartico in kartico evidentirajo na čitalcu delilnega pulta, da se dobroimetje iz kartice prenese v elektronsko evidenco in dijaka odklene.

Kako poteka odklepanje?
  • Dijak, ki kartico približa čitalcu pred 8. uro, se mu za vse pretekle dni, ko je bil zaklenjen, dodelijo pravočasne odjave. Pravočasna odjava je dodeljena tudi za današnji dan in obroka danes ne more prevzeti. Dijak bo malico lahko prevzel prihodnji dan, saj ponudnik prehrane ob 8. uri preveri količino naročenih obrokov za prihodnji dan.
  • Dijak, ki kartico približa čitalcu po 8. uri, se mu za vse pretekle dni, ko je bil zaklenjen, dodelijo pravočasne odjave. Pravočasna odjava je dodeljena tudi za današnji in jutrišnji dan, zato obroka danes in jutri ne more prevzeti. Dijak malice jutri ne more prevzeti, ker je ponudnik prehrane ob 8. uri pobral naročilo za prihodnji dan. Ker je bil dijak ob 8. uri še zaklenjen, njegovo naročilo obroka za jutri ni bilo oddano.

2. NAROČANJE OBROKOV
Ponudnik prehrane potrebuje za pravočasno naročilo sestavinnatančen podatek, koliko obrokov mora pripraviti za prihodnji dan. Šola in ponudnik prehrane imata dogovorjeno, da je v elektronski evidenci po 8. uri natančen podatek o količini naročenih obrokov za prihodnji dan. Vsi obroki, ki so do te ure naročeni, morajo biti konec meseca tudi plačani.

Pogosto opisana težava:
Na nas se obračate z argumentom, da ste kartico približali terminalu, položili denar, potem pa se ni nič več zgodilo. Prihaja do kritik, da je terminal denar prevzel, dijak ni dobil potrdila, na kartici pa ni zabeležen polog gotovine. Po pologu denarja postopka ne zaključite, kljub navodilom na terminalu. Ko denar položite v terminal morate kartico ponovno približati terminalu, da položeno gotovino zabeleži na vašo kartico in vam izda potrdilo o pologu. Vaš polog denarja pa bo viden na portalu Lo.Polis.si šele, ko boste kartico z dobroimetjem približali čitalcu na delilnem pultu, da se vrednost s kartice prenese na portal in v Abonente.
© 2012 LOGOS.SI d.o.o.  |  Kolofon  |  Spletni piškotki  |  Varstvo osebnih podatkov  |  Dodaj med priljubljene
prenašam podatke...